La logique des transports urbain
FM Logistic : o companie bazată pe valori rezultate din respect pentru relaţiile dintre oameni.
Să dăm sens activităţii noastre, să facem ceea ce spunem că vom face, să contribuim la crearea unui climat de încredere și cooperare în echipă: sunt atitudini importante care dezvoltă un sentiment de apartenență la companie.
Transmiterea unor valori umane puternice și a spiritului antreprenorial
FM Logistic a moștenit de la predecesorii săi o cultură a valorilor și a standardelor ridicate în ceea ce privește aptitudinile personale şi sociale și conduita în cadrul companiei. Prin intermediul angajaţilor săi motivaţi, aceste valori prind viață și contribuie la performanța companiei prin crearea unei atmosfere de lucru pozitive și dezvoltarea unui sentiment de mândrie și de apartenență la grup. Cultivarea acestor valori înseamnă, de asemenea, exigenţă şi standarde înalte.
Încurajarea unei abordări participative pentru viitor
În 2015 toţi angajații au fost invitați să răspundă la 3 întrebări în vederea adaptării valorilor definite în 2007 la noua dimensiune multiculturală a Grupului: "Care sunt valorile personale? Ce valori se regăsesc în cadrul companiei? Care sunt acele valori necesare pentru ca FM Logistic să aibă rezultate mult mai bune în viitor?". Sondajul a avut o rată de participare de 74%, ceea ce a subliniat angajamentul personalului FM Logistic în toate țările din grup. Cu 11 000 de răspunsuri, echipa de proiect dedicată valorilor a organizat 35 de ateliere despre subiectul valorilor la care au participat 250 de persoane, de la operatori până la membri ai comitetului executiv. Obiectivul a fost selectarea acelor valori care pot susţine strategia FM Logistic şi care permit o creștere continuă. În urma implementării proiectului noilor valori lansat în toamna anului 2016, obiectivul principal este să dăm viaţă valorilor în cadrul grupului, astfel încât acestea să devină un avantaj competitiv.
Cultura noastră organizaţională se bazează pe 3 valori
ÎNCREDERE
Fiecare membru al echipei este important și merită respect, recunoaştere și bunăvoință.
Încrederea permite fiecărei persoane să dea tot ce e mai bun din el/ea. Încrederea eliberează energii pozitive, permite o mai bună cooperare și autonomie.
Ea promovează autonomia şi cooperarea între noi şi cu partenerii noştri.,
Încrederea este acordata în mod natural şi se construieşte în timp.
PERFORMANŢĂ
Planul ambiţios pe termen lung al companiei noastre se bazează pe mulţumirea continuă a clientului și realizarea obiectivelor. Performanţa este rezultatul excelenţei noastre zilnice şi a spiritului nostru antreprenorial; este cheia pentru mulţumirea clienţilor şi durabilitatea companiei noastre.
DESCHIDERE
Într-o lume aflată în continuă schimbare, compania noastră trebuie să se reinventeze în mod constant și să inoveze pentru a oferi cele mai bune soluții cliențiilor.
Deschiderea ne determină să avem iniţiativă, să fim curioşi, să ascultăm, să facem o auto-analiza şi să fim creativi.
![]() | În preajma aniversării a 50 de ani de la fondarea companiei, grupul FM a înfiinţat Fundaţia FM pentru a-şi consolida acţiunile de CSR- responsabilitate socială corporativă. Fundația FM are ca obiectiv susţinerea, încurajarea şi crearea unor proiecte de inovare socială, cu ajutorul și / sau coordonarea angajaţilor Grupului, în domeniul inserţiei socio-profesionale a persoanelor cu dizabilităţi și în sprijinul copiilor defavorizaţi. Aceasta susţine de asemenea proiectele sociale de interes general din apropierea actualelor şi viitoarelor platforme FM. Fundația FM încurajează dezvoltarea abilităților profesionale ale angajaţilor săi pentru a creşte impactul proiectelor sociale / societale pe care le sprijină. |