Fm logistic

La logique des transports urbain

Industrie

Logistica dvs., un avantaj competitiv.

Fiecare producător este unic: fiecare dintre lanţurile lor logistice constituie un plan original, care poate fi testat şi îmbunătăţit. Problema este complicată şi de faptul că jucătorii din sectorul industrial se confruntă cu imperative care sunt uneori contradictorii: distanţa şi multiplicitatea furnizorilor, obligaţiile de producţie just-in- time, valoarea de fragilitate şi valoarea de piaţă a produselor, riscul de contrabandă, etc.

FM Logistic îşi foloseşte cunoştinţele obţinute până acum în sectoarele de business majore şi expertiza sa în lanţuri de aprovizionare, pentru a va propune soluţii adaptate la toate constrângerile dvs.: transport internaţional, distribuţie pe canale încrucişate ( B2B şi B2C ), operaţiuni vamale, securitatea şi trasabilitatea produselor, diferenţiere întârziată şi co -packing  etc.

Beneficii si Servicii

Logistica dvs. poate fi un avantaj competitiv.

Pentru jucătorii din acest sector, just-in-time este un imperativ strategic. Prin optimizarea nivelului de servicii, soluţia noastră dedicată acestui sector, întăreşte relaţia cu clienţii dumneavoastră. Datorită înfiinţării unei organizaţii în ton cu modelul dvs. economic, acesta îndeplineşte toate cerinţele dumneavoastră tactice.

Beneficiind de know-how-ul recunoscut în coordonarea centrelor cu diferenţieri întârziate, optimizăm nivelul de stoc şi reducem timpul necesar pentru ca produsele dvs. să ajungă pe piaţă în timp util. 

Soluţii personalizate pentru servicii competitive.

Proactiv, FM Logistic modelează servicii care să asigure câştiguri de performanţă.
Acesta este un proces implementat în trei etape:
• Obţinem o introspecţie a problemelor dvs. de logistică,
• Proiectăm soluţia în pas cu modelul dvs. economic,
• Ne asigurăm că implementăm excelenţă operaţională.

Testimonial Nissan

  • "Din cauza distanţelor şi infrastructurilor de transport insuficiente, livrarea la timp rămâne o problemă în Brazilia. Situaţia însă, se îmbunătăţeşte, şi există un potenţial semnificativ de dezvoltare în ţară. În scopul de a optimiza modelele noastre de logistică am intrat în parteneriat cu FM Logistic în 2013. Lucrăm în strânsă legătură, cu scopul principal de a reduce în mod continuu costurile pe termen lung. Această cultură de îmbunătăţire continuă şi excelenţă operaţională este un punct forte pe care îl împărtăşesc împreună cu FM Logistic."

    Tai Kawasaki, After-Sales Director for Nissan in Brazil