Prezentare generală

La FM Logistic, suntem 27.500 de oameni care cred cu tărie că lanțurile de aprovizionare au puterea de a avea un impact pozitiv pentru oameni și pentru planetă. Ne implementăm viziunea în 14 țări din Europa, Asia și America Latină
  • 28,600

    Angajați

  • 3

    continente

  • €1.5

    miliarde EUR Venituri de

  • 4 M

    mp de spațiu de depozitare

  • 3,500

    de vehicule gestionate

FM Logistic pe scurt

Din 1967 ne străduim să livrăm bunurile potrivite, la locul în momentul potrivit, pentru binele tuturor. Facem echipă cu parteneri și clienți dedicați din sectoarele produselor de larg consum, comerţ cu amănuntul, frumusețe și cosmetică, producție industrială și sectoare medicale pentru a acționa în mod colectiv și pentru a produce lanțuri de aprovizionare responsabile. Depășim limitele astfel încât, până în 2030, să fim recunoscuți drept liderul lanțurilor de aprovizionare durabile.

Suntem pionierii transportului grupat și a conceptului ”sub singur acoperiș”. Promovăm soluții de ambalare ecologice și depozite fără producție de carbon. Lucrăm constant pentru a optimiza modul în care folosim resursele, monitorizând continuu și îmbunătățind amprenta noastră de carbon. Dezvoltăm o distribuție inovatoare și durabilă pe un singur canal, prin soluțiile noastre din zona urbană. Și nu ne oprim aici! Oriunde ne-am afla, suntem un partener dedicat și constant pentru comunitățile locale. Nimic nu ar fi posibil fără pasiunea noastră colectivă și energia pe care o împărtășim pentru a crea și a realiza aceste acțiuni. De aceea ne străduim să îmbunătățim în mod colectiv și continuu activitatea zilnică și bunăstarea echipelor noastre.

  • „Au fost necesari 50 de ani să ne construim compania și să o facem ceea ce este astăzi. Mediul de afaceri reprezintă o provocare zilnică, mai ales atunci când o companie înregistrează o creștere continuă și puternică, ceea ce a fost cazul nostru.

    Succesul nostru nu a fost lăsat la voia întâmplării. Este construit pe o moștenire a valorilor familiale combinată cu antreprenoriatul și bunul simț. Cu acest exemplu de urmat și cu dorința de a ne continua istoria, a doua generație a preluat cu succes conducerea, cu aceleași fundații de succes.

    Astăzi, echipele de management combină aceste valori cu propria lor expertiză și abilități. Prin urmare, cu mândrie și putere, continuăm să ne scriem istoria pe continente noi. “

    Claude FAURE în numele fondatorilor Președinte de onoare

    De la stânga la dreapta, Jean-Marie Machet, Claude Faure, Edmond Faure

ADN-ul afacerii noastre de familie

„Un soft skill care reprezintă amprenta și sufletul companiei și contribuie la bunăstarea angajaților săi”

„Know-how-ul din toate business-urile și din toate țările în care suntem activi apare mereu în același mod: într-un soft skill caracterizat de ADN-ul companiei de familie.”

Acest soft skill provine din istoria companiei care dorește să-și păstreze independența, să-și dezvolte performanța, să-și asigure sustenabilitatea prin angajați motivați, atât bărbați, cât și femei.

Să oferim un scop acțiunilor noastre, să fim dedicați la fiecare pas pe care-l facem și să asigurăm o atmosferă de creștere în spațiul de lucru; Toate aceste criterii au scopul de a dezvolta sentimentul de mândrie și apartenență al angajaților în companie.

ADN-ul pe care îl găsim în toate platformele noastre, care este complementar și în concordanță cu valorile noastre, întruchipează amprenta și sufletul afacerii noastre de familie, prin acțiuni axate pe:

  • identitatea FM este unică,
  • Capitalul uman în inima companiei,
  • Viața în centrul intereselor companiei,
  • Cunoașterea companiei de către toți angajații”}” data-sheets-userformat

„Ne dedicăm complet acestui mod de a fi. Provocarea noastră este să perpetuăm acest ADN prin dezvoltarea internațională și multiculturală a companiei.”

                                                           Marie-Laure Faure – director DNA FM Group

Valorile FM Logistics

  • Încredere

    încrederea este câștigată, construită în mod natural și este un proces pe termen lung. Ne permite fiecăruia dintre noi să oferim tot ce este mai bun; încurajează atât autonomia și cooperarea dintre noi și cu partenerii noștri.

  • Performanță

    Performanța este rezultatul excelenței noastre zilnice și a spiritului nostru antreprenorial. Este cheia satisfacției clienților noștri și a durabilității companiei noastre.

  • Deschidere

    Deschiderea ne permite să avem inițiative, să fim curioși, să ascultăm, să punem întrebări și să fim creativi.

Valorile noastre, bazate pe respectul relațiilor interumane, ghidează atitudinile și comportamentele angajaților

Peste 50 de ani de istorie

2020

Grupul FM a continuat să-și extindă prezența în Spania (Illescas), Rusia (Noginsk) și Vietnam (Bac Ninh) și sărbătorește 25 de ani de prezență în Europa Centrală.

Înființare în Vietnam:

FM Logistic s-a înființat în Vietnam pentru a-și consolida poziția în Asia.

FM Logistic intră pe piața indiană prin achiziționarea Spear Logistics

În 2016, FM Logistic și-a consolidat acoperirea geografică prin achiziționarea companiei indiene Spear Logistics.

Înființarea în Brazilia și dezvoltarea logisticii produselor proaspete:

În 2013, grupul a intrat pe piața din Brazilia. În același timp, și-a consolidat expertiza în logistica produselor proaspete cu achiziționarea Univeg Logistics Rusia, un jucător major pe piața rusă. S-a născut marca FM Fresh.

Evoluția gestionării

Deschiderea posibilității de gestionare de către directori noi, neexecutivi externi și din familie.

Europa de Vest și Asia

Dezvoltare în Europa de Vest și Asia: Spania, Italia, Ungaria, China.

Predare

Datorită încrederii care unește diferitele generații ale familiilor fondatoare, compania a trecut la a doua generație în 2002.

Faure & Machet devine FM Logistic

Primul hub din Rusia: Primul hub propriu din Moscova, Rusia: 65.000 m² – 800 de angajați.

Înființare în Europa Centrală și de Est

La începutul anilor 1990, Grupul a profitat de oportunitățile oferite de deschiderea piețelor din Europa de Est. A devenit astfel un pionier în logistica internațională în Rusia și Europa Centrală.

Începerea activității de ambalare prin contract

Faure & Machet ascultă nevoile clienților săi și oferă noi servicii cu valoare adăugată, cum ar fi ambalarea contractuală și co-ambalarea, care facilitează campaniile promoționale pentru companiile cu bunuri de larg consum și pentru comercianții cu amănuntul.

Prima dezvoltare

Compania crește rapid. În 1976, avea deja 90 de angajați și 75 de vehicule. În 1982 compania începe să devină competitivă. Spiritul antreprenorial și dinamismul fondatorilor au câștigat încrederea companiei alimentare Mars. Faure & Machet s-a angajat într-o activitate strategică, de depozitare, iar la douăzeci de ani de la înființare, compania avea 300 de angajați și 38.000 m² de depozite în Franța.

Alianța Faure & Machet

În anii 1960, în Franța, doi frați, Claude și Edmond Faure, au decis să lanseze mica lor companie de transport pentru lemn. În același timp, un alt antreprenor, Jean-Marie Machet, a preluat afacerea de transport a familiei sale. Întâlnirea dintre Mireille Machet și Claude Faure va marca destinul ambelor familii. Căsătoria lor a dus la o relație profesională strânsă care facilitat crearea companiei de transport „Faure & Machet” în 1967. La acea vreme, avea 12 angajați și 7 vehicule.

Vrei să afli mai multe despre FM Logistic

  • Conducere

    Conducerea FM Logistic îndeplinește standardele internaționale: comitet executiv independent și consiliu de administrație

    Descoperă
  • Sustenabilitate

    Lumea este la o răscruce. Trebuie să acționăm acum. De aceea ne străduim în fiecare zi să îmbunătățim colectiv lanțul de aprovizionare pentru un consum mai ecologic și mai responsabil.

    Descoperă

Cum te putem ajuta?

Ce cauți?