• Conducere și management de echipă

    Manager platformă, Manager activitate, Manager clienți, Manager operațiuni, QHSE

Locuri de muncă de conducere și management de echipă

Aplică acum

Care sunt misiunile și rolul unui Director de operațiuni al platformei?

În calitate de decident strategic, Directorul de platformă garantează realizarea obiectivelor platformei de care este responsabil, prin conducerea, direcționarea, securizarea și impulsionarea mijloacelor și resurselor. El/ea administrează un centru de profit în sine. Rolul său principal este de a conduce echipe și de a le uni în jurul unui proiect comun. În plus, el/ea dezvoltă unitatea de afaceri și construiește portofoliul de clienți.

Principalele funcții ale unui Director de fabrică sunt să garanteze și să dezvolte activitatea platformelor și să răspundă nevoilor clienților. El/ea gestionează angajații platformei și asigură bunăstarea acestora precum și respectarea constrângerilor de reglementare, garantând în același timp desfășurarea activității.

Ce face un Director de activitate?

Directorul de activitate asigura realizarea obiectivelor unei zone multi-client, contribuie la orientările strategice și la dezvoltarea activității pentru a satisface performanța economică, așteptările și cerințele clienților și angajaților.

Care este impactul Managerului Servicii Clienți asupra întregului departament?

Managerul Servicii Clienți garantează dezvoltarea și profitabilitatea comercială a clienților noștri prin conducerea unei echipe și acționând ca o interfață între executarea comenzilor și clienți. El/ea asigură respectarea specificațiilor sau angajamentelor FM Logistic, a reglementărilor liniilor de activitate, a reglementărilor interne, a regulilor de siguranță și de mediu, a proceselor de afaceri, a procedurilor de operare, a abordării calității și a valorilor companiei.

Care sunt misiunile și rolul unui manager QHSE?

La FM Logistic, un manager QHSE construiește cooperarea cu angajații, îndeplinind cerințele legale și de altă natură într-un proces de îmbunătățire continuă și digitalizare. Procesele și instrumentele noastre QHSE urmăresc îmbunătățirea condițiilor de lucru, consolidarea etichetei de calitate și durabilitate și garantarea conformității fișierelor de produse clasificate.

Te regăsești în cele menționate? Aplică acum!

Daca vrei să te alături unei echipe motivate și dinamice, aplică la FM Logistic!

Încă stai pe gânduri? Vino la noi!

  • De ce să alegi FM Logistic?

    La FM Logistic, mergem dincolo de fiecare zi pentru a găsi soluții creative la provocările industriei lanțului de aprovizionare care se schimbă rapid.

    Descoperă
  • Alătură-te operațiunilor noastre

    Prin aderarea la depozitele noastre, vă oferim posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile, de a beneficia de un management bazat pe respect și considerație și condiții de lucru sigure.

    Descoperă
  • Alătură-te echipei noastre!

    Our office and support teams need you! Come be part of the development of a global logistics leader committed to a sustainable future. Make an impact by joining FM Logistic in its expansion.

    Descoperă
  • Începe-ți cariera

    Ai talent și ambiție? Avem nevoie de tine! Indiferent de profilul și experiența dvs., veniți și luați parte la dezvoltarea unui lider mondial în logistică angajat într-un viitor durabil.

    Descoperă

Cum te putem ajuta?

Ce cauți?