• Departamentul de Resurse Umane

    Administrare HR și salarizare, Management HR, Design de învățare, Recrutare, HRIS, Management de proiect pentru diversitate...

Alătură-te departamentului nostru de Resurse Umane!

Ești interesat să lucrezi ca Manager HR sau Manager de proiect HR? Echipele de HR sunt responsabile pentru definirea și sprijinirea implementării politicilor de resurse umane ale FM Logistic. Sarcinile lor includ recrutarea de talente, definirea strategiei și proceselor de recrutare, promovarea și gestionarea imaginii angajatorului etc.

Sarcinile includ, de asemenea, compensații și beneficii, cum ar fi definirea politicii salariale, precum și a beneficiilor salariale sau în natură, managementul talentelor și integrarea noilor angajați, dezvoltarea competențelor, evaluarea performanței etc. Departamentul de HR gestionează și centrul nostru de învățare și dezvoltare, Universitatea FM, cu crearea și prezentarea unei oferte de formare relevante, ușor accesibilă tuturor echipelor, precum și sistemul nostru informațional de resurse umane (HRIS) cu proiectarea și implementarea la nivel de grup a unui instrument comun de management al resurselor umane.

Locuri de muncă în Resurse Umane

Aplică acum

Ce face un Manager de Proiect HR?

Rolul unui Manager de Proiect HR este esențial deoarece logistica este o profesie în care elementul uman este cel mai valoros capital la FM Logistic.

Sarcinile sale sunt variate și incitante: recrutare, managementul performanței, integrarea și dezvoltarea angajaților etc. El/ea trebuie să înțeleagă și afacerea pentru a răspunde cererii în cel mai bun mod posibil. Are în vedere cultura și valorile companiei care sunt esențiale pentru o recrutare de succes. Managerul de proiect HR participă la organizarea activității și la comunicare. Este o funcție complexă care îi permite să exploreze profesia de HR în întregime. La FM Logistic oferim diferite roluri de Project Manager HR: Global HR Project Manager, Senior HR Project Manager…                                                                                  Salariul managerului de proiect HR este foarte competitiv la nivel global.

Lucrează ca Manager HR la FM Logistic!

La FM Logistic, un HR Manager gestionează resursele umane ale depozitului în toate componentele acestuia. El/ea dezvoltă și implementează mijloacele necesare pentru adaptarea și optimizarea resurselor umane la obiectivele economice ale depozitului în conformitate cu legislația socială, regulamentele interne, regulile de siguranță, politica de resurse umane, procesele de afaceri, procedurile operaționale, abordarea calității și principiile companiei. valorile. Sarcinile constau în recrutarea, primirea și integrarea angajaților, gestionarea vieții lor administrative, dezvoltarea abilităților, conducerea relațiilor sociale, transmiterea informațiilor HR (comunicare internă) și implementarea politicii HR.

Lucrează ca analist raportare HR la FM Logistic!

Rolul analistului raportare HR este crucial în dezvoltarea FM Logistic. Într-o companie condusă de oameni, analistul raportare HR ajută echipa de HR să-și îndeplinească misiunea.

El/ea se ocupă de configurarea și întreținerea platformei Workday, HRIS-ul nostru și de raportare prin dezvoltarea ofertei de raportare pentru business, în colaborare cu experți, HR și manageri.

Care sunt principalele responsabilități ale analistului raportare HR? Sarcinile sunt variate și interesante și includ identificarea de noi proiecte și îmbunătățirea modelului existent pentru a crește eficiența prognozării, inclusiv automatizarea prognozelor și a proceselor.

Analistul raportare HR recomandă și oferă îmbunătățiri ale performanței legate de fluxul de lucru de raportare. El/ea va lucra, de asemenea, cu seturi mari de date pentru a construi surse de date și analize pentru management și raportare de afaceri, în parteneriat cu grupuri interfuncționale precum HR, Financiar, Contabilitate și IT pentru a înțelege nevoile și a sugera modalități de utilizare a tehnologiei pentru a crește eficiența procesului la nivelul tuturor grupurilor.

Activitățile sunt diverse și salariul competitiv. Vă asteptam!

Vino alături de noi ca Change Analyst!

Ce face un Change Analyst la FM Logistic?
La FM Logistic, Change Analyst-ul coordonează, pregătește și execută eforturile de comunicare și instruire legate de sistemele informaționale de resurse umane și schimbările de proces aferente la nivel de grup, inclusiv coordonarea forumurilor de conducere, buletine informative sau alerte pentru angajați, site-uri și manuale de informații, programe de instruire și alte aspecte conexe.

De asemenea, Change Analyst-uli contribuie proactiv la îmbunătățirea strategiei de management al schimbării care va asigura o comunicare eficientă și eficace în funcție de public și obiective. El/ea colaborează, de asemenea, cu echipa de suport HRIS și cu funcția HR pentru a dezvolta și executa planuri de comunicare, hărți de referință, planuri de formare și planuri de management al rezistenței și măsoară eficacitatea comunicării și formării pentru a identifica oportunitățile de îmbunătățire.

Ce face un Functional Analyst?

La FM Logistic, Functional Analyst-ul are o poziție foarte centrală. Motivat de date și de atingerea țintei, Functional Analyst -ul are multe responsabilități.

El/ea servește ca partener HRIS care sprijină domeniile Managementul Capitalului Uman (HCM), Pontajul și Managementul absențelor în Workday, în calitate de consilier important al partenerilor de afaceri HR. El/ea va proiecta și menține configurarea sistemului, inclusiv organizarea supervizării, organizațiile personalizate, locația, grupul de compensare etc. și va menține valorile bazelor de date în Workday.

Functional Analyst-ul testează, validează și implementează schimbări de proces în Workday. El/ea lucrează pentru a atinge obiectivele așteptate de performanță a afacerii. El/ea oferă, de asemenea, feedback liderului echipei Workday, membrilor echipei Workday și clienților interni, după caz, participă la instruire programată și ad-hoc pentru a îmbunătăți cunoștințele privind politicile și procesele și se ocupă de alte proiecte și sarcini, conform nevoilor de business.

Te regăsești în cele menționate? Aplică acum!

Daca vrei sa te alaturi unei echipe motivate si dinamice, aplica la FM Logistic!

Încă stai pe gânduri? Vino la noi!

  • De ce să alegi FM Logistic?

    La FM Logistic, mergem dincolo de fiecare zi pentru a găsi soluții creative la provocările industriei lanțului de aprovizionare care se schimbă rapid.

    Descoperă
  • Alătură-te operațiunilor noastre

    Prin aderarea la depozitele noastre, vă oferim posibilitatea de a vă dezvolta abilitățile, de a beneficia de un management bazat pe respect și considerație și condiții de lucru sigure.

    Descoperă
  • Alătură-te echipei noastre!

    Our office and support teams need you! Come be part of the development of a global logistics leader committed to a sustainable future. Make an impact by joining FM Logistic in its expansion.

    Descoperă
  • Începe-ți cariera

    Ai talent și ambiție? Avem nevoie de tine! Indiferent de profilul și experiența dvs., veniți și luați parte la dezvoltarea unui lider mondial în logistică angajat într-un viitor durabil.

    Descoperă

Cum te putem ajuta?

Ce cauți?